Wojciech Jażdżewski

IdoSell (IAI)

Od 6 lat w branży IT. Doświadczenie zdobywał przy takich projektach jak Renee, Vistula, Lou czy NewBalance. Jest specjalistą od sprzedaży usług w modelu SaaS, ale z przyjemnością zasiada po drugiej stronie, jako tester i developer.

W IAI S.A. wykorzystuje swoje umiejętności w praktyce, przy budowaniu długotrwałych relacji i obsłudze klientów kluczowych. Z sukcesem wdrożył dziesiątki sklepów z różnych branż.

Paweł Jóźwik

Traffic Trends

E-commerce poznał od każdej strony. Przez wiele lat był właścicielem sklepów internetowych, a od kilku zdecydował się pomóc biznesom innych i założył Traffic Trends. Wiedza oraz pasja kieruje nim od początku drogi w e-commerce. Stale testuje nowinki technologiczne, wychodzi poza ramy szablonowego podejścia do marketingu i jest ekspertem od analityki cyfrowej i statystyk.

Chętnie zdobywa nową wiedzę, a jeszcze chętniej dzieli się nią z innymi – szereg publikacji odnośnie pozycjonowania, analityki czy innych pól marketingu internetowego aktualnych jest do dzisiaj. W swoich działaniach stawia na profesjonalizm, rzetelność i efektywność. Wierzy, że tylko dobrze przemyślana i przygotowana strategia ma szansę zaprocentować sukcesem jego klientów.

Maciej Paukszteło

IdoSell (IAI)

Prawie 10 lat w branży ecommerce, od 3 lat związany z firmą IAI S.A. W codziennej pracy aktywnie wspiera merchantów internetowych w zakresie doboru indywidualnych, dopasowanych do branży rozwiązań, które finalnie przełożą się na wysoki poziom konwersji w nowo powstałym sklepie internetowym. Ma na koncie dziesiątki udanych wdrożeń.

Z uwagą śledzi najnowsze trendy w ecommerce, a także te, związane z szeroko pojętą tematyką UX/UI. Prywatnie pasjonuje się marketingiem internetowym, grafiką cyfrową, programowaniem oraz szachami.

Piotr Urbaniak

Traffic Trends

Członek Zarządu Traffic Trends, od wielu lat związany z branżą e-commerce. Na swoim koncie posiada kilkaset zaplanowanych i przeprowadzonych z sukcesem kampanii reklamowych dla polskich sklepów. W swoich działaniach zawsze skupia się na realizacji określonego celu sprzedażowego i doborze odpowiednich narzędzi dopasowanych zarówno do możliwości finansowych Klienta, jak i branży, którą reprezentuje.

Od wielu lat jest również aktywny jako trener marketingu, m.in. prowadząc zajęcia z tego zakresu na poznańskiej uczelni Collegium Da Vinci.